GOJON I trasportatori di rotulu di carta è i trasportatori di cartone spedinu in l'Europa di l'Est

In u 22 d'ottobre di u 2022, dui containeri sò stati carricati cumplettamente in l'attellu GOJON.GOJON hè cumplettamente automaticuSistema di trasportu di rotulu di carta, Sistema di trasportu di cartoneè U sistema di trasportu di carta di rifiuti serà consegnatu à Belerus senza problemi.

28 29 30 31

L'equipaggiu di GOJON custruirà una pianta di pruduzzione di cartone intelligente, chì hè prevista per andà in a piena produzzione muderna in 2023.

Ancu s'è a guerra trà Russia è UNRINE cuntinueghja, u mercatu glubale di imballaggi di scatula di cartone mantene a crescita stabile.Inoltre, u mercatu generarà circa $ 16 miliardi in ingressu in 2022. A crescita di u mercatu pò esse attribuita à a crescente dumanda di cartone.

32

U mercatu globale di imballaggi di cartone hè divisu in cinque regioni principali cumprese l'America di u Nordu, l'Europa, l'Asia Pacificu, l'America Latina, u Mediu Oriente è l'Africa.

À a fine di u 2033, u mercatu di l'Asia-Pacificu hè previstu di tene a più grande cota di mercatu.U mercatu in questa regione hè previstu di espansione à traversu l'industria di l'alimentariu è di e bevande è a dumanda aumentata di imballaggi di scatula di cartone. L'accelerazione di l'industrializazione è l'urbanizazione hè ancu prevista per guidà l'espansione di u mercatu in a regione durante u periodu di previsione.

33 34

Europa (Regnu Unitu, Germania, Francia, Italia, Spagna, Ungheria, Belgio, Paesi Bassi è Lussemburgu, Scandinavia [Finlandia, Svezia, Norvegia, Danimarca], Pulonia, Turchia, Russia, Restu di l'Auropa)

Asia-Pacificu (Cina, India, Giappone, Corea, Indonesia, Singapore, Malaysia, Australia, Nova Zelanda, restu di l'Asia-Pacificu)

Mediu Oriente è Africa (Israele, Stati di u Golfu [Arabia Saudita, UAE, Bahrain, Kuwait, Qatar, Oman], Africa di u Nordu, Sudafrica, restu di u Mediu Oriente è Africa).

A crescita di stu segmentu pò esse spiegata da l'aumentu di a basa di cunsumatori globale è a crescita di l'industria espressa è logistica.Inoltre, una pupulazione urbana in crescita, una dumanda crescente di alimenti imballati, è un aumentu di l'ordine di shopping in linea sò ancu previsti per guidà a crescita di stu segmentu.

GOJON, Invitati à unisce à a fabbrica muderna.


Tempu di post: 27-oct-2022