Aspittendu l'industria glubale di carta ondulata in 2021

Comu tutti sapemu, in u 2020, l'ecunumia glubale scontra subitu sfide inespettate.Queste sfide anu affettatu l'impieghi glubale è a dumanda di produttu, è anu purtatu sfide à e catene di furnimentu di parechje industrie.

Per cuntrullà megliu a diffusione di l'epidemie, parechje cumpagnie anu dunque chjusu, è parechji paesi, regioni o cità in u mondu sò chjusi.A pandemia di COVID-19 hà causatu simultaneamente una disrupzione in l'offerta è a dumanda in u nostru mondu interconnessu globalmente.Inoltre, l'uraganu storicu in l'Oceanu Atlanticu hà causatu l'interruzzione di l'affari è a difficultà di vita in i Stati Uniti, l'America Centrale è i Caraibi.

In l'ultimu periodu di tempu, avemu vistu chì i cunsumatori in u mondu sò sempre più disposti à cambià a manera di cumprà bè, chì hà purtatu à una forte crescita di spedizioni di e-commerce è altre imprese di serviziu di porta à porta.L'industria di i beni di cunsumu si adatta à questu cambiamentu, chì hà purtatu à tempu sfide è opportunità à a nostra industria (per esempiu, l'aumentu cuntinuu di l'imballaggi ondulati utilizati per u trasportu di e-commerce).Siccomu cuntinuemu à creà valore per i clienti attraversu i prudutti di imballaggio sostenibili, avemu bisognu di accettà questi cambiamenti è fà aghjustamenti puntuali per risponde à i bisogni cambianti.

Avemu ragiuni per esse ottimisti annantu à u 2021, perchè i livelli di ricuperazione di parechje ecunumie maiò sò in diversi livelli, è hè previstu chì vaccini più efficaci seranu nantu à u mercatu in i prossimi mesi, per cuntrullà megliu l'epidemie.

Da u primu trimestre à u terzu trimestre di u 2020, a produzzione glubale di cartone di cuntainer hà cuntinuatu à cresce, cù un incrementu di 4,5% in u primu trimestre, un incrementu di 1,3% in u sicondu trimestre è un aumentu di 2,3% in u terzu trimestre. .Sti figuri cunfirmanu i tendenzi pusitivi dimustrati in a maiò parte di i paesi è di e regioni in a prima mità di u 2020. L'aumentu in u terzu trimestre era principalmente dovutu à a produzzione di carta riciclata, mentre chì a pruduzzione di fibra vergine hà persu u momentu durante i mesi d'estate, cù un calata generale di 1,2%.

À traversu tutte queste sfide, avemu vistu tutta l'industria travaglià dura è furnisce prudutti di cartone per mantene e catene di fornitura impurtanti aperte per furnisce l'alimentu, i medicini è altri pruvisti impurtanti.


Tempu di post: 16-ghjugnu-2021