Consegna principale d'oltremare in 2021

GOJON Consegna Sistema di Conveyor Carton Auto è PMS in Tailanda

À l'iniziu di u 2021, a linea di trasportatore di cartone ondulatu cumplettamente automaticu di GOJON è u Sistema di Gestione di u Produttu anu finitu a produzzione è a prova senza problemi.Stu set cumpletu di linea di trasportu serà utilizatu in u prughjettu di Bangkok, Tailandia.

Avemu digià cooperatu cù stu cliente più di 10 anni.A fiducia di u cliente hè a nostra aspettativa.

WechatIMG506
WechatIMG507
WechatIMG512

Cù una qualità eccellente di i prudutti, una reta di cummercializazione perfetta è un serviziu eccellente prima di vendita, servizii di vendita è servizii post-vendita, i prudutti di GOJON sò venduti bè in parechji paesi cum'è Germania, Italia, Spagna, Grecia, Russia, Bielorussia, Giappone, Tailanda è India etc. è hà vintu elogi di i clienti.

GOJON crede chì a Passion Achieves Dream è Dream Creates Miracle, è sempre aderisce à u sprite di l'impresa di "Furnisce i migliori prudutti è u megliu serviziu à u prezzu più raghjone".

GOJON aspetta di cresce inseme cù i clienti, è di creà un win-win à longu andà.

GOJON Consegna a linea Auto Smart in Russia in marzu è a linea di trasportatore di cartone cumpleta automatica in Bielorussia in aprile - aprile 2021

Marzu, 2021, l'equipaghji intelligenti di GOJON: Auto Rotator, Auto Breaker è u sistema di trasportatore sò stati cumpletati è pruvati senza difficultà in attellu.Questa linea intelligente serà usata in Mosca, Russia.

WechatIMG529
WechatIMG528
WechatIMG530

Aprile 2021, a linea di trasportatore di cartone ondulatu cumplettamente automaticu di GOJON hà finitu a produzzione è a prova senza problemi.Sta linea di trasportu serà usata in Minsk, Bielorussia.

Cum'è un fabricatore prufessiunale in trasportatore di fabbrica intera, linea intelligente di laminatura a faccia unica, sistema di gestione di produzzione è equipaghji per a fabbricazione di scatuli di cartone, etc., GOJON hà sviluppatu in una impresa d'alta tecnulugia è classificata in cima in termini di capacità di R&D trà l'industrie di macchine di imballaggio in casa è in l'esteru. .GOJON integra a squadra di R&D, fabricazione, vendita è serviziu post-vendita, metudi muderni di gestione è cuncetti per furnisce prudutti qualificati è stabili, un set cumpletu di soluzioni di imballaggio è strutture cunnesse.

WechatIMG514
WechatIMG516

GOJON s'impegna à furnisce soluzioni chiavi in ​​mano cù prudutti superiori è serviziu perfettu per più imprese per creà valore è prufittu.

Più di 10 anni di sperienza, GOJON hà stabilitu relazioni boni è stabili cù l'istituzioni di ricerca scientifica è i culleghji di scienza, è sempre s'impegna à migliurà u rendiment di u produttu è ottimisà a struttura di u produttu per realizà i prudutti più stabili è intelligenti.


Tempu di post: 22-ghjugnu-2021