Supera a Situazione Epidemica di COVID-19 per assicurà a consegna GOJON à l'oltremare

Ghjugnu 2022 hè ghjuntu, a mità di questu annu passerà.Ancu se a pandemia mundiale di covid-19 cuntinueghja, bluccà assai cumerciu internaziunale, a cooperazione trà GOJON è i clienti in casa è à l'esteru hè sempre in piena evoluzione.In i mesi passati, avemu rispittivamenti mandatu l'equipaggiu GOJON in Tailanda, Russia, Vietnam è altri paesi, è compie a stallazione è l'accettazione di parechji prughjetti.

Consegna 2

Ancu s'è a situazione hè difficiule è a situazione epidemica hè rampante, l'ingegneri di GOJON superanu sempre parechje difficultà, rompenu diverse teste, è successivamente installà è debug l'equipaggiu in parechji paesi per assicurà chì i nostri clienti ponu mette l'equipaggiu in usu u più prestu pussibule dopu. cumprà lu.

Consegna 3

L'epidemie hè rampante, ma GOJON va contru à a situazione attuale.Durante u periodu epidemicu, avemu finitu a stallazione è a messa in cumissioni di parechji prughjetti in Tailanda, Russia è altri lochi, chì sò assai elogiati da i clienti.In i futuri prughjetti internaziunali, GOJON continuarà à furnisce prudutti d'alta qualità è servizii ottimali.

Consegna 3Consegna 4


Tempu di posta: 02-02-2022