Survival Defense of Carton Factory: Strategie chjave per affruntà u COVID-19

2121

Face à COVID19, u prezzu di a carta cruda face chì parechji patroni sentenu alti è bassi.Ancu s'è u prezzu attuale di a carta hè calata ligeramente, i patroni chì anu acquistatu o ancu accaparu materie prime à prezzi elevati ùn anu pussutu ricuperà da e so perdite per un tempu.

Inoltre, i fluttuazioni recenti in u prezzu di u paper corrugated sò assai simili à quelli di l'iniziu di 2018. Prima, u prezzu hà aumentatu bruscamente è poi cascatu rapidamente.Eventualmente, secondu a dumanda di terminali di u mercatu, hà da aumentà gradualmente à u piccu di i prezzi di carta d'estate.Dopu avè avutu l'aumentu è a caduta brusca di i prezzi di carta, è affruntendu l'aumentu di i prezzi di carta in u sicondu trimestre, a fabbrica di cartone pò esse qualificata cum'è malati.

À questu tempu, a riduzione di i costi per migliurà l'efficienza corporativa hè diventata una misura assai impurtante.Di sicuru, questu hè ancu a ricerca à longu andà di tutte e cumpagnie.

Per e piccule è medie imprese, se i patroni volenu riduce i costi, ponu principià da i seguenti aspetti, Discutemu unu per unu!

1. Cuntrolla u costu di materia prima

U cuntrollu di u costu di e materie prime citati quì si riferisce à u cartone di quale prezzu u cliente hà bisognu, è chì tipu di carta hè assuciatu.U prezzu di carta kraft hè diversu per via di u pesu diversu.U stessu hè veru per u paper corrugated.

2. Integrate materiali quant'è pussibule

In quantu à l'acquistu, cresce u voluminu di compra di un pruduttu unicu, chì pò aumentà u putere di negoziazione cù a fabbrica di carta è riduce u costu di l'acquistu.

3. Reduce i rifiuti in u prucessu di stampa

Dopu avè verificatu l'ordine, u capitanu hà bisognu di debug è stampà nantu à a macchina.In più di u culore è u carattere di a stampa ùn pò micca esse sbagliati, a lunghezza è a larghezza di u cartone ùn pò micca esse sbagliate.Tutti questi bisognu à esse debugged prima chì u capitanu si mette in l'aviò.In circustanze nurmale, a macchina pò esse debuggata cù micca più di trè fogli.Dopu à debugging, verificate i disegni è poi viaghjà à a pruduzzioni di massa.

4. U più pocu pussibule per preparà l'inventariu di u pruduttu finitu per i clienti

L'inventariu di u produttu finitu ùn occupa micca solu u magazzinu, ma ancu facilmente porta à un backlog di fondi, chì invisibilmente aumenta u costu.Certi clienti spessu usanu cartoni di u listessu tamantu è u listessu cuntenutu di stampa, è speranu chì i fabricatori ponu accuncià.Certi pruduttori spessu preparanu l'inventariu per i clienti per via di u ciculu di produzzione longu, chì eventualmente porta à l'aumentu di i costi.

5. Sviluppà i clienti di alta qualità

Ancu s'è a riduzzione di u costu hè solu solu da a fabbrica di cartone, in fattu, i clienti d'alta qualità ponu ancu ghjucà un rolu in a riduzione di i costi.Per esempiu, spedizione puntuale, liquidazione puntuale, o cumunicazione puntuale è gestione quandu ci hè un prublema cù u cartone, invece di dumandà a cieca un ritornu.


Tempu di post: 16-ghjugnu-2021