Celebrate a celebrazione di successu di INDIA CORR EXPO in NESCO MUMBAI da 8-10 ottobre 2022.

GOJON hè onoratu di participà à l'IndiaCorr Expo, hè un avvenimentu influente chì risponde à a rapida crescita di l'industria di l'imballaggi ondulati è a fabricazione di scatuli di cartone.

GOJON porta i nostri prudutti d'alta qualità à a mostra, cum'è in tuttusistema di trasportu di pianta, Macchina per laminazione a faccia unica,Auto & Semi-Auto Palletizer, Auto partition Assembler, etc, chì attrae l'attenzione di parechji visitatori.

Cridemu veramente chì crescerà a nostra attività rapidamente attraversu questa piattaforma custruendu a rete ghjusta, imparendu l'ultime tendenze di l'industria ondulata è l'industria di scatula di cartone.

Participendu à sta mostra, avemu scontru amichi affidabili di l'industria cumpresi i clienti, i partenarii, l'associazioni è i corpi alleati, chì ci permettenu di reimaginà a nostra attività di corrugati esistenti.

Ancu se a situazione hè sempre difficiule per via di Covid 19, a squadra di GOJON esplorazione è prugressu cuntinuu, GOJON integra R&D, fabricazione, vendita è squadra di serviziu post-vendita, metudi di gestione muderni è cuncetti per furnisce prudutti qualificati è stabili, un set cumpletu di suluzioni di imballaggio è cunnessi. attrezzature.

GOJON s'impegna à furnisce soluzioni chiavi in ​​mano cù prudutti superiori è serviziu perfettu per più imprese per creà valore è prufittu.

Aspittemu e vostre dumande, è speremu di avè a pussibilità di cooperà cun voi per longu andà.

3 4 5


Tempu di pubblicazione: 14-10-2022