GOJON participerà à OZuPACK - OZBEKinPRINT 2023

A 23ª Mostra Internaziunale "Packaging.Stampa.Etichettatura.Carta.– OZuPACK – OZBEKinPRINT 2023” si terrà da u 28 à u 30 di marzu di u 2023 in Tashkent.

10

O'ZuPACK - O'ZBEKinPRINT - a piattaforma più efficace per stabilisce è mantene strette legami trà i circoli di l'affari di l'Uzbekistan è i principali attori di l'industria internaziunale di imballaggio è stampa di l'Asia Centrale.

O'ZuPACK hè a mostra internaziunale unica di l'industria di l'imballaggio in Uzbekistan, u locu centrale per a dimostrazione di tutti i prucessi di imballaggio per l'alimentariu, i prudutti farmaceutici, i prudutti industriali, l'imballaggi multipli è di spedizione.

Cum'è un fabricatore prufessiunale inTrasportatore di fabbrica intera, Linea Smart di Laminazione Single Face, auto-palletizer-strappingwrapping-lineèAttrezzatura per a fabricazione di scatuli di cartone, etc, Gojon hà da piglià sta opportunità, participà attivamente à sta mostra è mostra i nostri prudutti superiori è serviziu perfettu per più imprese per creà valore è prufittu.

U nostru scopu hè di aiutà i clienti à ottene una fabbrica intelligente, Vi invitemu sinceramente i rapprisentanti à visità noi, Booth No.C48 UZ Print, 28-30th March 2023, Tashkent, Uzbekistan.

11 12

O'ZBEKinPRINT - l'unicu avvenimentu specializatu in l'industria di stampa in Uzbekistan.L'avvenimentu hè diventatu una piattaforma impurtante per dimustrà tecnulugii di stampa muderni è tendenzi glubale, chì offre a megliu opportunità per mostrà una gamma completa di esigenze di stampa in u sfondate di una atmosfera eccellente per e negoziazioni cummerciale.

U nostru GOJON hà prudutti d'alta qualità è servizii perfetti, avemu da cumunicà cù i pruduttori in prufundità in questa mostra, è avè più opportunità per entra in fabbriche chì necessitanu linee di produzzione di imballaggio più intelligenti.


Tempu di Postu: Feb-28-2023